زهیر

شهادت مادر ما افسانه نیست…

زهیر

شهادت مادر ما افسانه نیست…

نظرات (۱۶)

عالی بود عجرت با آقا.
عالی بود
عالی بود

آقامجیدسروری
بسیار زیبا
من متن این نوحه رو میخوام از کجا باید بگیرم...هر جا میرم نیست همشون الکی نوشته خواهشا راهنمایی کنید.
عالی بود اجرت با امام حسین
  • مهدی کریمیان خرم دشتی94
  • با سلام واقعا عالیست مخصوصا وصف عباس 
    دادا خیلی عالی بود خیلی دنبال این نوحه میگشتم ...ممنون 
    عالی بود دستتون درد نکنه
    سلام خیلی عالیه ولی منMP3را ندارم و میخوام دانلود کنم چیکار کنم
    خییییییییلی قشنگه.مرسی
    چطوری دانلود میشه؟
    روی : دلم می لرزه دلم می لرزه داداش حسین 
    کلیک کنید دانلود میشه 

    سلام خیلی قشنگه  پیشواز همراه اول یا ایرانسل نداره

     

     

    خدا پدر مادرتو بیامرزه، خیلی گشتم تا پیدا کردمش

    با این مداحی خاطره دارم. برای همین هروقت گوشش میدم حال و هوای خاصی بهم میده.عجرتون با سیدالشهدا و علمدار حسین

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی